سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

مردی که به‌دلیل اختلاف با همسرش وی را به قتل رسانده بود ۴ سال بعد درحالی‌که فقط چند‌ماه از آزادی‌اش از زندان می‌گذشت این بار مرتکب جنایت دیگری شد و نیمه‌های شب پسرش را در خواب خفه کرد.

متهم

ساعت 2:30بامداد يازدهم بهمن‌ماه سال 94دختر جواني با پليس تماس گرفت و گفت پدرش به برادر 14ساله‌اش حمله كرده و مي‌خواهد او را در خواب به قتل برساند. دقايقي بعد مأموران كلانتري 108نواب راهي محل حادثه شدند. پدر خانواده كه مردي 46ساله بود روي پيكر نيمه جان پسر 14ساله‌اش افتاده و حوله‌اي را دور گردن او پيچيده بود. در چنين شرايطي اين مرد بازداشت و پسرش به بيمارستان منتقل شد اما ساعتي بعد خبر رسيد كه او به‌دليل خفگي جانش را از دست داده است.

با گزارش اين جنايت خانوادگي به سيدمجتبي حسين‌پور، بازپرس جنايي وقت تهران تحقيقات از متهم به قتل آغاز شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او 4سال قبل نيز در اقدامي مشابه همسرش را به قتل رسانده و به تازگي از زندان آزاد شده است. او با اعتراف به قتل پسرش صحنه جنايت را بازسازي كرد و در نهايت پرونده اتهامي‌اش به دادگاه فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه صبح ديروز در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده و با حضور قاضي عيسي غفاري برگزار شد، ابتدا تنها دختر متهم كه در اين پرونده ولي‌دم مقتول است در جايگاه ايستاد و خواستار دريافت ديه از پدرش شد. اين خواسته در حالي مطرح شد كه طبق قانون درصورتي كه پدري دست به قتل فرزندش بزند، قصاص نخواهد شد و اولياي دم فقط مي‌توانند از قاتل ديه دريافت كنند.

او ادامه داد: 4سال قبل پدرم، مادرم را به قتل رساند اما پدربزرگ و مادربزرگم او را بخشيدند و بعد از 4سال از زندان آزاد شد. من، برادر 14ساله و پدرم در خانه مادربزرگم زندگي مي‌كرديم. شب حادثه حدود ساعت 2بامداد بود كه با سر و صدا از خواب بيدار شدم. ديدم پدرم روي برادرم افتاده و مي‌خواهد او را با يك حوله خفه كند.

با داد و فرياد كمك خواستم و مادربزرگم آمد. مي‌خواستيم مانع او شويم اما او اجازه نمي‌داد نزديك شويم. پدرم يك كارد و چنگال ميوه‌خوري برداشت و با آن چند ضربه به برادرم زد و من هم آن وقت شب از ترس جانم از خانه بيرون رفتم. اين دومين باري بود كه پدرم را در حال جنايت مي‌ديدم و يك‌بار هم 4سال قبل او جلوي چشمانم مادرم را به قتل رساند.

سپس متهم كه پيش از دستگيري راننده اتوبوس بود در جايگاه ايستاد و درباره آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: سال 90به‌دليل اختلافاتي كه با همسرم داشتم وي را در خانه خفه كردم و چون پدر و مادر همسرم مرا بخشيدند، فقط 4سال به زندان افتادم. اين حادثه باعث شد پسرم دچار مشكلات روحي شود.

وي ادامه داد: 9‌ماه بود از زندان آزاد شده بودم كه مرتكب قتل پسرم شدم. باور كنيد هيچ‌كس به اندازه من پسرم را دوست نداشت و نمي‌دانم چطور شد كه اين كار را كردم. وي درباره شب حادثه گفت: آن زمان معتاد بودم و يك روز قبل از حادثه شيشه مصرف كرده بودم. فكر مي‌كردم كه پسر 14ساله‌ام مي‌خواهد مرا بكشد؛ به همين دليل او را به قتل رساندم. در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند.

کد خبر 378119

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha